loading...

بازه

بازدید : 2429
جمعه 21 مهر 1402 زمان : 22:39

علت شهرت این خانه به دلیل این است که حاکم معروف دبی یعنی سعید آل مکتوم در آن زندگی می کرده است. در این مرکز خرید حدود ۶ میانه بازار یا سالن اصلی وجود دارد که هر یک، از شهرها و جاذبه هایی که سیاح بزرگ مراکشی قرن چهاردهم یعنی ابن بطوطه در طول دوران زندگی خود ازآن ها دیدن کرده است، الهام گرفته شده است. نخیل مال در قلب گردشگری دبی، ینی جزیره مصنوعی نخل جمیرا احداث شده است. نگاهی از نزدیک به ساختار آینده نگر آن داشته باشید که مانند یک حلقه بیضی نقره ای خیره کننده در قلب شهر می درخشد. این ساحل در قلب پالم جمیرا دبی قرار دارد. ساحل نخل فیرمونت یا فیرمونت د پالم، ساحل اختصاصی هتل ۵ ستاره فیرمونت د پالم محسوب میشود. هتل سیتی اونیو دبی یکی از هتل های 3 ستاره خوب در منطقه دیره می باشد که دارای امکاناتی مانند پارکینگ اختصاصی رایگان، رستوران، مرکز تجاری و مرکز تناسب اندام است. خانه نه یک یا دو، بلکه هفت رستوران مختلف در سطح جهانی در زیر یک سقف، چیزی است که آنرا به پرطرفدارترین مقصد برای غذاخوردن تبدیل میکند. علاوه بر آن، با اقامت در این هتل، میتوانید از میان ۷ رستوران و بار جذاب، با غذاهایی از نقاط مختلف جهان و نوشیدنیهایی دلپذیر، گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید. علاوه بر امکانات تفریحی، حدود ۴۱ رستوران و ۲۵ فروشگاه و مغازه هم در سرتاسر این ساحل وجود دارند و به این ترتیب، ساحل دبی را به انتخابی ایده آل برای خرید، غذا خوردن و تفریح تبدیل کرده اند.

Free photo twisting and winding roads going up the mountains. philippine islands. غرفه لبنان: انواع پنیر و زیتون لبنانی برای تست مزه و خرید، لباس و کفش را میتوانید از این غرفه خریداری نمایید. مجموعه های واحد اقامتی آنچنان گران نیستند و انواع هتل آپارتمان و هاستل و هتل در این منطقه وجود دارد. اگر بعد از یک روز هیجان انگیز در این ساحل حسابی گرسنه شده اید هم می توانید به فودکورت و رستوران های متعدد این ساحل بروید و حسابی دلی از عزا در بیاورید. به همین دلیل اگر اهل قدمزدن در کنار ساحل هستید، اسکله ساحل مارینا را به شما پیشنهاد میکنیم. موزه آینده دبی که در کنار برجهای امارات در جاده شیخ زاید واقع شده در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۲۲ افتتاح شد. هزینه ساخت موزه آینده دبی ۱۳۶ میلیون دلار برآورد شده است. هزینه ورودی ساحل جمیرا رایگان است. ورودی ساحل رایگان است، اما برای برخی از خدمات و تفریحات ساحل باید هزینه پرداخت کنید. برای اقامت در هتل امارات پالاس در ابوظبی میبایست ۲۰ میلیون پرداخت کنید. برای استفاده از سواری باید حداقل 105 سانتی متر و 4 سال سن داشته باشید. لگولند یک شهربازی و پارک آبی مشهور در دبی است که برای خانواده ها انتخاب بسیار مناسبی است.این پارک برای کودکان 2 الی 12 سال گزینه بسیار مناسبی است و هیجان و تفریحات بسیار خوبی را برایشان دارد. در روزهای عادی هفته ۱۵۰ درهم و آخر هفتهها ۲۵۰ درهم است.

صفا پارک مخصوصا در آخر هفته ها بسیار زنده و پر شور است. اما این تنها امکاناتی نیست که با اقامت در این هتل به دست خواهید آورد بلکه اتاقهای لوکس با چشماندازهای زیبا، ۴ رستوران و لانژ خارقالعاده و امکانات تفریحی نظیر اسپا، استخرهای روباز و سالن ورزشی از دیگر ویژگیهای این هتل پرطرفدار است. چراغ های هوشمند ساحل (که فقط با انرژی خورشیدی و آسیاب های بادی کوچک کار می کنند) هنگام غروب خورشید روشن می شوند و در نیمه شب خاموش می شوند. به این ترتیب می توانید در حالی که در ساحل و زیر نور خورشید دراز کشیده اید کمی مطالعه کنید و از این آرامش و خلوت لذت ببرید. در شهر دبی سواحلی عمومی و خصوصی متعددی وجود دارند و هتل محل اقامتتان هرجا که باشد حتما یکی دو ساحل در همان حوالی وجود دارد. ساحل السیف در محله تاریخی الفهید واقع شده و محل تلاقی بخش قدیمی و بخش مدرن و جدید شهر دبی است و فروشگاه ها، مراکز خرید و رستوران های متعددی در این حوالی وجود دارند. دبی را ممکن است به عنوان یک مقصد لوکس برای سفر خود قرار دهید ولی این شهر دارای کیلومتر ها ساحل سفید و ماسه ای خوب است . این پارک سبز یکی از محبوب ترین پارک های دبی برای خانواده ها و کودکان است. ساحل السیف چند دهه قبل که دبی مدرن به شکل امروزی وجود نداشت، پاتوق ماهیگیران و غواصان و صیادان مروارید بوده است. با این حال همه چیز در این شهر به معماری مدرن بناهایش مربوط نمیشود؛ چرا که برای هر نوع سلیقهای، جاذبهای دارد.از مراکز خرید پر زرق و برق این شهر که آن را به پایتخت خرید خاورمیانه تبدیل کرده، گرفته تا سواحل دبی، پارک ابی دبی آکواریومهایی که دنیای زیر آب را با همه شگفتیهایش، به شما نشان میدهند.

اما بسیاری از علاقمندان به شنا ، تفریح، هیجان و سرسره های آبی بلند و شاید ترسناک پارک آبی آیس لند ، این مسیر را برای رسیدن به آیس لند طی می کنند. راه های بسیاری برای رسیدن به این موزه وجود دارد؛ اما بهترین مسیر، خط قرمز مترو است. هتل جمیرا یک استراحتگاه مجلل زیبا و خانوادگی است که به شکل بادبان طراحی شده است که در در جاده ساحلی جمیرا در ام سقیم، روبروی ساحل است. ساحل مخفی و ساحل الصفوح نیز نامیده می شود، ساحل قصر سیاه یک ساحل زیبا از ساحل خام است که درست بین هتل برج العرب و توسعه نخل جمیرا واقع شده است. پارک مشرف دبی یکی دیگر از پارک های معروف و پر بازدید دبی به مساحت 1300 هکتار کمی دور از مرکز شهر واقع شده است. کویر دبی با مساحت ۱۰ هکتار در ۳۰ کیلومتری از شهر دبی قرار دارد. علاوه بر این، اطراف دریاچه عشق یک راه دویدن و ورزشی دارد که در میان طبیعت زیبا قرار دارد. این منطقه ساحلی زیبا که به ساحل عمومی جمیرا نیز معروف است در منطقه جمیرا قرار دارد. این بازار مقصد نهایی افرادی است که به دنبال تخفیفهای شگفتانگیز اند و میتوانند خریدهای خود را با تخفیفهای باور نکردنی انجام دهند. یکی از جالب ترین بخش های پارک مشرف همین دهکده جهانی دبی می باشد که این پارک را تبدیل به یکی از محبوب ترین مکان های دیدنی دبی بدیل کرده است.

تنها کافی است که یکبار در عمرتان به این ساحل سر بزنید تا برای همه عمر شیفته زیباییهای این مکان بهشتی شوید. از تماشای هنر و دست سازه های بشر نظیر برج خلیفه، برج العرب، مراکز بزرگ و مشهور خاورمیانه تا گشت و گذار و تفریح در پارک آبی دبی و امکانات و تفریحات آبی و ساحلی همگی برای شما تازگی خواهند داشت. اگر می خواهید عکس های اینستاگرامی از برج العرب، هتل فوق لوکس هفت ستاره دبی را ببینید، ساحل ام سقیم بهترین مکان برای رفتن است. بهترین سوغات این بازار نیز ادویه های معروف عربی است. دیوار و کف حمام SPA، موزاییکهایی با طراحی و معماری عربی ساخته شده. این ساحل در منطقه ای به نام الصفوح است و فقط یک ساحل است که بدون فروشنده، صندلی آفتابگیر، یا حتی حمام ساخته شده اما نجات غریق وجود دارد. این ساحل به ویژه مورد علاقه موج سواران است و به خاطر موج های مساعدی که در صبح وجود دارد مکانی ایده آل برای موج سواری و تفریحات مهیج آبی محسوب می شود. این ساحل، یکی از افسانهایترین سواحل دبی محسوب میشود و چیزی فراتر از شناکردن در آبهای آن و خنکشدن در تابستان را به شما عرضه میکند. در پارک مشرف منطقه ای وجود دارد که شما را به فراتر از دبی برده و با خانه های بومی انگلیسی ها و خانه های عربی نظیر خانه های زراعی آلمانی، خانه های تایلندی و خانه آبی به شکل قارچ آشنا می کند .در کنار این خانه ها مجسمه های زیبایی نیز قرار دارند. فراتر از ساحل شنی زیبا که هر روز صبح تمیز می شود، یک مرکز خرید در فضای باز با طیف وسیعی از مغازه ها و رستوران ها وجود دارد.. این پارک به دلیل تپه های چمنی زیبا و محیط جنگلی مکان اصلی و انتخاب اول خانواده های دبی برای پیک نیک در هوای آزاد است.

یکی دیگر از بهترین ساحل های عمومی دبی فضایی بسیار وسیع با فعالیت های متنوع و مختلف است. در میان این باغ می توانید به باغ پروانه ها هم بروید که در آن ۲۶ گونه مختلف پروانه زندگی می کنند. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این سیاره چشم انداز 360 درجه است که گردشگران می توانند به بالاترین قسمت سیاره بروند و از آن جا تمامی فضای سیاره سبز دبی را ببیند که بسیار شگفت انگیز است.درخت غول پیکر از دیگر جاذبه های این محیط سرسبز است که جزو بزرگ ترین درخت مصنوعی در دنیا است.طول تنه این درخت حدوداً 25 متر است که تمامی قسمت های آن را از گیاهان طبیعی پوشانده اند. مجتمعی است که ظاهر و معماری آن ممکن است شما را به یاد اصفهان بیندازد. تاسیسات و پیشرفت های زیاد در صنایع و فعالیت های مختلف در دبی باعث شده تا توجهات جهانی را در تمام زمینه ها و پروژه ها جلب کند، از جمله رویدادهای ورزشی و کنفرانس هایی که دراین شهر برگزار می شود. از طرف دیگر تعداد زیاد این مراکز کار را به جایی کشانده تا صاحبانشان برای جذب مشتری بیشتر، طرحهای رایگان و سرگرمیهای مجانی در اختیار گردشگران قرار دهند. دلیل شهرت: محلی مناسب برای گذراندن روزی مفرح با تفریحات گوناگونآدرس: ساحل مسکونی جمیرا تفریح و هیجان در ساحل جیبیآرفروشگاههای فانتزی و کافههای زیادی در کنار خط ساحلی ممتد و سفید ساحل JBR لوکس و مدرن (The Beach by JBR) که بهموازات دبی مارینا (Dubai Marina) قرار دارد، مشغول به فعالیت هستند.

همچنین تنها چند قدم تا رستورانها، مغازهها، کافههای کوچک، و بستنیفروشیهای دوردست رستوران و منطقه خرید ساحلی The Walk فاصله دارید. دبی شهری ساحلی و تفریحی در امارات متحده عربی است و مسافران زیادی برای تفریح و لذت بردن از ساحل و همچنین خرید به دبی سفر می کنند. ساحل مارینا اکنون با جدیدترین جزیره مصنوعی دبی، Bluewaters روبرو است. منطقه وسیع و مسطح ساحل جبل علی درست روبروی دومین جزیره مصنوعی از سه جزیره مصنوعی نخل شکل، نخل جبل علی است. یک شرکت روسی ساخت بلندترین چرخ و فلک را در تایلند آغاز کرده است . این شرکت امیدوار است در مدت 18 تا 24 ماه درطرح تکمیل چرخ و فلک این شهر نیز شرکت کند . ساحل کایت در جمیرا ۳ و ام سقیم واقع شده است. کایت بیچ یا ساحل کایت یکی دیگر از بهترین ساحل های عمومی دبی است و شرایط بسیار مناسبی برای ورزش آبی و مفرح کایت بوردینگ، کایاک سواری و بسیاری از تفریحات آبی است. هزینه پارکینگ برای هر ماشین ۲۰ درهم است. پارک مشرف مکانی عالی برای لذت بردن از اسب سواری است. آپارتمانهای بزرگ 3 خوابه در سیتی واک با اجاره متوسط 200 هزار درهم در سال گزینهای ایدئال برای سکونت در این منطقه است. سوئیت دولوکس دو خوابه با ۳۳۵ متر مربع وسعت مناسب برای اقامت چهار بزرگسال و دو کودک زیر ۱۱ سال است. در واقع این سوئیت ها برای افراد مشهور یا مهم استفاده می شوند. کوچکترین سوئیت هتل برج العرب دبی 169 متر و بزرگترین سوئیت آن 780 متر، مساحت دارد. طراحی داخلی برج العرب دبی همچنین با توجه به مناظر و فرهنگ کشور امارات متحده عربی انجام شده است.

در طول سال رویدادهای ورزشی و تفریحی مختلفی در ساحل کایت برگزار می شود ووو محوطه هایی هم برای سایر ورزش های ساحلی مثل والیبال ساحلی در نظر گرفته شده است. جای جذابی که بچه میتوانند تصویری از خودشان در لباس هر شغلی را داشته باشند، اغلب چنین تجربههایی برای کودکان بسیار جالب و هیجانانگیز است. القدره یک واحه زیبا در حومه دبی است که در کنار منطقه حفاظت شده کویر المرموم واقع شده است. یکی از زیبا ترین و قدیمی ترین پارک های دبی، پارک 64 هکتاری صفا می باشد که تعریف آن را در کتاب ها بسیار خوانده اید و شنیده اید. را فراهم نموده است، می تواند رویایی ترین اقامت برای هر گردشگری محسوب شود. آکواریوم لاست چمبرز در امارات جزئی از پارک آبی آتلانتیس است که بزرگترین آکواریوم نه تنها در امارات بلکه کل خاورمیانه و حتی آفریقا محسوب می شود. ساحل باز بیشتر به عنوان ساحل محلی شناخته می شود، زیرا توسعه نیافته است اما دارای امکانات خوبی (حمام، دوش، و رختکن) است. این ساحل یکی از معدود سواحل دبی است که چراغ های آن در شب روشن می شود و امکان شنا در شب را فراهم می کند. پارک ساحلی الممرز یکی از بهترین ساحل های عمومی دبی است و به دلیل امکانات تفریحی متعددی که دارد در بین مردم محلی و توریست ها بسیار محبوب و پرطرفدار است. در این منطقه دکه های اغذیه فروشی متعددی وجود دارد و اگر دوست دارید غذای خیابانی را انتخاب کنید بهترین منطقه به حساب می آید. ریور لند دبی دروازه ای به پارک ها و استراحتگاه های دبی است و تجربه ای عالی از غذا خوری ها و خرده فروشی را ارائه می دهد. این بازار یکی از متفاوت ترین بازارهای خرید دنیا است. اگرچه برخی از قسمت ها برای هتل ها در نظر گرفته شده اند، اما بیشتر آنها برای استفاده عموم کاملاً باز هستند و هر چند صد متری این ساحل اماکاناتی وجود دارد که ساحل را تمیز نگه دارد و رستوران هایی برای خرید غذا را به بازدید کننده ها ارائه میدهد.

علت شهرت این خانه به دلیل این است که حاکم معروف دبی یعنی سعید آل مکتوم در آن زندگی می کرده است. در این مرکز خرید حدود ۶ میانه بازار یا سالن اصلی وجود دارد که هر یک، از شهرها و جاذبه هایی که سیاح بزرگ مراکشی قرن چهاردهم یعنی ابن بطوطه در طول دوران زندگی خود ازآن ها دیدن کرده است، الهام گرفته شده است. نخیل مال در قلب گردشگری دبی، ینی جزیره مصنوعی نخل جمیرا احداث شده است. نگاهی از نزدیک به ساختار آینده نگر آن داشته باشید که مانند یک حلقه بیضی نقره ای خیره کننده در قلب شهر می درخشد. این ساحل در قلب پالم جمیرا دبی قرار دارد. ساحل نخل فیرمونت یا فیرمونت د پالم، ساحل اختصاصی هتل ۵ ستاره فیرمونت د پالم محسوب میشود. هتل سیتی اونیو دبی یکی از هتل های 3 ستاره خوب در منطقه دیره می باشد که دارای امکاناتی مانند پارکینگ اختصاصی رایگان، رستوران، مرکز تجاری و مرکز تناسب اندام است. خانه نه یک یا دو، بلکه هفت رستوران مختلف در سطح جهانی در زیر یک سقف، چیزی است که آنرا به پرطرفدارترین مقصد برای غذاخوردن تبدیل میکند. علاوه بر آن، با اقامت در این هتل، میتوانید از میان ۷ رستوران و بار جذاب، با غذاهایی از نقاط مختلف جهان و نوشیدنیهایی دلپذیر، گزینه دلخواه خود را انتخاب کنید. علاوه بر امکانات تفریحی، حدود ۴۱ رستوران و ۲۵ فروشگاه و مغازه هم در سرتاسر این ساحل وجود دارند و به این ترتیب، ساحل دبی را به انتخابی ایده آل برای خرید، غذا خوردن و تفریح تبدیل کرده اند.

Free photo twisting and winding roads going up the mountains. philippine islands. غرفه لبنان: انواع پنیر و زیتون لبنانی برای تست مزه و خرید، لباس و کفش را میتوانید از این غرفه خریداری نمایید. مجموعه های واحد اقامتی آنچنان گران نیستند و انواع هتل آپارتمان و هاستل و هتل در این منطقه وجود دارد. اگر بعد از یک روز هیجان انگیز در این ساحل حسابی گرسنه شده اید هم می توانید به فودکورت و رستوران های متعدد این ساحل بروید و حسابی دلی از عزا در بیاورید. به همین دلیل اگر اهل قدمزدن در کنار ساحل هستید، اسکله ساحل مارینا را به شما پیشنهاد میکنیم. موزه آینده دبی که در کنار برجهای امارات در جاده شیخ زاید واقع شده در تاریخ ۲۲ فوریه ۲۰۲۲ افتتاح شد. هزینه ساخت موزه آینده دبی ۱۳۶ میلیون دلار برآورد شده است. هزینه ورودی ساحل جمیرا رایگان است. ورودی ساحل رایگان است، اما برای برخی از خدمات و تفریحات ساحل باید هزینه پرداخت کنید. برای اقامت در هتل امارات پالاس در ابوظبی میبایست ۲۰ میلیون پرداخت کنید. برای استفاده از سواری باید حداقل 105 سانتی متر و 4 سال سن داشته باشید. لگولند یک شهربازی و پارک آبی مشهور در دبی است که برای خانواده ها انتخاب بسیار مناسبی است.این پارک برای کودکان 2 الی 12 سال گزینه بسیار مناسبی است و هیجان و تفریحات بسیار خوبی را برایشان دارد. در روزهای عادی هفته ۱۵۰ درهم و آخر هفتهها ۲۵۰ درهم است.

صفا پارک مخصوصا در آخر هفته ها بسیار زنده و پر شور است. اما این تنها امکاناتی نیست که با اقامت در این هتل به دست خواهید آورد بلکه اتاقهای لوکس با چشماندازهای زیبا، ۴ رستوران و لانژ خارقالعاده و امکانات تفریحی نظیر اسپا، استخرهای روباز و سالن ورزشی از دیگر ویژگیهای این هتل پرطرفدار است. چراغ های هوشمند ساحل (که فقط با انرژی خورشیدی و آسیاب های بادی کوچک کار می کنند) هنگام غروب خورشید روشن می شوند و در نیمه شب خاموش می شوند. به این ترتیب می توانید در حالی که در ساحل و زیر نور خورشید دراز کشیده اید کمی مطالعه کنید و از این آرامش و خلوت لذت ببرید. در شهر دبی سواحلی عمومی و خصوصی متعددی وجود دارند و هتل محل اقامتتان هرجا که باشد حتما یکی دو ساحل در همان حوالی وجود دارد. ساحل السیف در محله تاریخی الفهید واقع شده و محل تلاقی بخش قدیمی و بخش مدرن و جدید شهر دبی است و فروشگاه ها، مراکز خرید و رستوران های متعددی در این حوالی وجود دارند. دبی را ممکن است به عنوان یک مقصد لوکس برای سفر خود قرار دهید ولی این شهر دارای کیلومتر ها ساحل سفید و ماسه ای خوب است . این پارک سبز یکی از محبوب ترین پارک های دبی برای خانواده ها و کودکان است. ساحل السیف چند دهه قبل که دبی مدرن به شکل امروزی وجود نداشت، پاتوق ماهیگیران و غواصان و صیادان مروارید بوده است. با این حال همه چیز در این شهر به معماری مدرن بناهایش مربوط نمیشود؛ چرا که برای هر نوع سلیقهای، جاذبهای دارد.از مراکز خرید پر زرق و برق این شهر که آن را به پایتخت خرید خاورمیانه تبدیل کرده، گرفته تا سواحل دبی، پارک ابی دبی آکواریومهایی که دنیای زیر آب را با همه شگفتیهایش، به شما نشان میدهند.

اما بسیاری از علاقمندان به شنا ، تفریح، هیجان و سرسره های آبی بلند و شاید ترسناک پارک آبی آیس لند ، این مسیر را برای رسیدن به آیس لند طی می کنند. راه های بسیاری برای رسیدن به این موزه وجود دارد؛ اما بهترین مسیر، خط قرمز مترو است. هتل جمیرا یک استراحتگاه مجلل زیبا و خانوادگی است که به شکل بادبان طراحی شده است که در در جاده ساحلی جمیرا در ام سقیم، روبروی ساحل است. ساحل مخفی و ساحل الصفوح نیز نامیده می شود، ساحل قصر سیاه یک ساحل زیبا از ساحل خام است که درست بین هتل برج العرب و توسعه نخل جمیرا واقع شده است. پارک مشرف دبی یکی دیگر از پارک های معروف و پر بازدید دبی به مساحت 1300 هکتار کمی دور از مرکز شهر واقع شده است. کویر دبی با مساحت ۱۰ هکتار در ۳۰ کیلومتری از شهر دبی قرار دارد. علاوه بر این، اطراف دریاچه عشق یک راه دویدن و ورزشی دارد که در میان طبیعت زیبا قرار دارد. این منطقه ساحلی زیبا که به ساحل عمومی جمیرا نیز معروف است در منطقه جمیرا قرار دارد. این بازار مقصد نهایی افرادی است که به دنبال تخفیفهای شگفتانگیز اند و میتوانند خریدهای خود را با تخفیفهای باور نکردنی انجام دهند. یکی از جالب ترین بخش های پارک مشرف همین دهکده جهانی دبی می باشد که این پارک را تبدیل به یکی از محبوب ترین مکان های دیدنی دبی بدیل کرده است.

تنها کافی است که یکبار در عمرتان به این ساحل سر بزنید تا برای همه عمر شیفته زیباییهای این مکان بهشتی شوید. از تماشای هنر و دست سازه های بشر نظیر برج خلیفه، برج العرب، مراکز بزرگ و مشهور خاورمیانه تا گشت و گذار و تفریح در پارک آبی دبی و امکانات و تفریحات آبی و ساحلی همگی برای شما تازگی خواهند داشت. اگر می خواهید عکس های اینستاگرامی از برج العرب، هتل فوق لوکس هفت ستاره دبی را ببینید، ساحل ام سقیم بهترین مکان برای رفتن است. بهترین سوغات این بازار نیز ادویه های معروف عربی است. دیوار و کف حمام SPA، موزاییکهایی با طراحی و معماری عربی ساخته شده. این ساحل در منطقه ای به نام الصفوح است و فقط یک ساحل است که بدون فروشنده، صندلی آفتابگیر، یا حتی حمام ساخته شده اما نجات غریق وجود دارد. این ساحل به ویژه مورد علاقه موج سواران است و به خاطر موج های مساعدی که در صبح وجود دارد مکانی ایده آل برای موج سواری و تفریحات مهیج آبی محسوب می شود. این ساحل، یکی از افسانهایترین سواحل دبی محسوب میشود و چیزی فراتر از شناکردن در آبهای آن و خنکشدن در تابستان را به شما عرضه میکند. در پارک مشرف منطقه ای وجود دارد که شما را به فراتر از دبی برده و با خانه های بومی انگلیسی ها و خانه های عربی نظیر خانه های زراعی آلمانی، خانه های تایلندی و خانه آبی به شکل قارچ آشنا می کند .در کنار این خانه ها مجسمه های زیبایی نیز قرار دارند. فراتر از ساحل شنی زیبا که هر روز صبح تمیز می شود، یک مرکز خرید در فضای باز با طیف وسیعی از مغازه ها و رستوران ها وجود دارد.. این پارک به دلیل تپه های چمنی زیبا و محیط جنگلی مکان اصلی و انتخاب اول خانواده های دبی برای پیک نیک در هوای آزاد است.

یکی دیگر از بهترین ساحل های عمومی دبی فضایی بسیار وسیع با فعالیت های متنوع و مختلف است. در میان این باغ می توانید به باغ پروانه ها هم بروید که در آن ۲۶ گونه مختلف پروانه زندگی می کنند. یکی دیگر از جاذبه های گردشگری این سیاره چشم انداز 360 درجه است که گردشگران می توانند به بالاترین قسمت سیاره بروند و از آن جا تمامی فضای سیاره سبز دبی را ببیند که بسیار شگفت انگیز است.درخت غول پیکر از دیگر جاذبه های این محیط سرسبز است که جزو بزرگ ترین درخت مصنوعی در دنیا است.طول تنه این درخت حدوداً 25 متر است که تمامی قسمت های آن را از گیاهان طبیعی پوشانده اند. مجتمعی است که ظاهر و معماری آن ممکن است شما را به یاد اصفهان بیندازد. تاسیسات و پیشرفت های زیاد در صنایع و فعالیت های مختلف در دبی باعث شده تا توجهات جهانی را در تمام زمینه ها و پروژه ها جلب کند، از جمله رویدادهای ورزشی و کنفرانس هایی که دراین شهر برگزار می شود. از طرف دیگر تعداد زیاد این مراکز کار را به جایی کشانده تا صاحبانشان برای جذب مشتری بیشتر، طرحهای رایگان و سرگرمیهای مجانی در اختیار گردشگران قرار دهند. دلیل شهرت: محلی مناسب برای گذراندن روزی مفرح با تفریحات گوناگونآدرس: ساحل مسکونی جمیرا تفریح و هیجان در ساحل جیبیآرفروشگاههای فانتزی و کافههای زیادی در کنار خط ساحلی ممتد و سفید ساحل JBR لوکس و مدرن (The Beach by JBR) که بهموازات دبی مارینا (Dubai Marina) قرار دارد، مشغول به فعالیت هستند.

همچنین تنها چند قدم تا رستورانها، مغازهها، کافههای کوچک، و بستنیفروشیهای دوردست رستوران و منطقه خرید ساحلی The Walk فاصله دارید. دبی شهری ساحلی و تفریحی در امارات متحده عربی است و مسافران زیادی برای تفریح و لذت بردن از ساحل و همچنین خرید به دبی سفر می کنند. ساحل مارینا اکنون با جدیدترین جزیره مصنوعی دبی، Bluewaters روبرو است. منطقه وسیع و مسطح ساحل جبل علی درست روبروی دومین جزیره مصنوعی از سه جزیره مصنوعی نخل شکل، نخل جبل علی است. یک شرکت روسی ساخت بلندترین چرخ و فلک را در تایلند آغاز کرده است . این شرکت امیدوار است در مدت 18 تا 24 ماه درطرح تکمیل چرخ و فلک این شهر نیز شرکت کند . ساحل کایت در جمیرا ۳ و ام سقیم واقع شده است. کایت بیچ یا ساحل کایت یکی دیگر از بهترین ساحل های عمومی دبی است و شرایط بسیار مناسبی برای ورزش آبی و مفرح کایت بوردینگ، کایاک سواری و بسیاری از تفریحات آبی است. هزینه پارکینگ برای هر ماشین ۲۰ درهم است. پارک مشرف مکانی عالی برای لذت بردن از اسب سواری است. آپارتمانهای بزرگ 3 خوابه در سیتی واک با اجاره متوسط 200 هزار درهم در سال گزینهای ایدئال برای سکونت در این منطقه است. سوئیت دولوکس دو خوابه با ۳۳۵ متر مربع وسعت مناسب برای اقامت چهار بزرگسال و دو کودک زیر ۱۱ سال است. در واقع این سوئیت ها برای افراد مشهور یا مهم استفاده می شوند. کوچکترین سوئیت هتل برج العرب دبی 169 متر و بزرگترین سوئیت آن 780 متر، مساحت دارد. طراحی داخلی برج العرب دبی همچنین با توجه به مناظر و فرهنگ کشور امارات متحده عربی انجام شده است.

در طول سال رویدادهای ورزشی و تفریحی مختلفی در ساحل کایت برگزار می شود ووو محوطه هایی هم برای سایر ورزش های ساحلی مثل والیبال ساحلی در نظر گرفته شده است. جای جذابی که بچه میتوانند تصویری از خودشان در لباس هر شغلی را داشته باشند، اغلب چنین تجربههایی برای کودکان بسیار جالب و هیجانانگیز است. القدره یک واحه زیبا در حومه دبی است که در کنار منطقه حفاظت شده کویر المرموم واقع شده است. یکی از زیبا ترین و قدیمی ترین پارک های دبی، پارک 64 هکتاری صفا می باشد که تعریف آن را در کتاب ها بسیار خوانده اید و شنیده اید. را فراهم نموده است، می تواند رویایی ترین اقامت برای هر گردشگری محسوب شود. آکواریوم لاست چمبرز در امارات جزئی از پارک آبی آتلانتیس است که بزرگترین آکواریوم نه تنها در امارات بلکه کل خاورمیانه و حتی آفریقا محسوب می شود. ساحل باز بیشتر به عنوان ساحل محلی شناخته می شود، زیرا توسعه نیافته است اما دارای امکانات خوبی (حمام، دوش، و رختکن) است. این ساحل یکی از معدود سواحل دبی است که چراغ های آن در شب روشن می شود و امکان شنا در شب را فراهم می کند. پارک ساحلی الممرز یکی از بهترین ساحل های عمومی دبی است و به دلیل امکانات تفریحی متعددی که دارد در بین مردم محلی و توریست ها بسیار محبوب و پرطرفدار است. در این منطقه دکه های اغذیه فروشی متعددی وجود دارد و اگر دوست دارید غذای خیابانی را انتخاب کنید بهترین منطقه به حساب می آید. ریور لند دبی دروازه ای به پارک ها و استراحتگاه های دبی است و تجربه ای عالی از غذا خوری ها و خرده فروشی را ارائه می دهد. این بازار یکی از متفاوت ترین بازارهای خرید دنیا است. اگرچه برخی از قسمت ها برای هتل ها در نظر گرفته شده اند، اما بیشتر آنها برای استفاده عموم کاملاً باز هستند و هر چند صد متری این ساحل اماکاناتی وجود دارد که ساحل را تمیز نگه دارد و رستوران هایی برای خرید غذا را به بازدید کننده ها ارائه میدهد.

نظرات این مطلب

تعداد صفحات : 8

درباره ما
موضوعات
اطلاعات کاربری
نام کاربری :
رمز عبور :
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
    خبر نامه


    معرفی وبلاگ به یک دوست


    ایمیل شما :

    ایمیل دوست شما :



    <
    پیوندهای روزانه
    آمار سایت
  • کل مطالب : 83
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 0
  • بازدید امروز : 442
  • بازدید کننده امروز : 1
  • باردید دیروز : 862
  • بازدید کننده دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 5
  • بازدید هفته : 4920
  • بازدید ماه : 24735
  • بازدید سال : 124869
  • بازدید کلی : 480825
  • کدهای اختصاصی